läder.


bild: tumblr

jag är väldigt förtjust i läder och skinn. både i möbler, kläder och accessoarer. dels för att det är ett hållbart material men framför allt för att det åldras så vackert. inget är väl snyggare än en sliten läderfåtölj eller skinnjacka. det räcker med en liten detalj i läder för att mitt hjärta ska klappa lite fortare. så hos mig vinner alltid lädervaror även om det innebär en extra kostnad. då får jag hellre handla lite mer sällan.
och när det finns möjlighet att vinna just en accessoar i skinn måste jag ju bara var med och tävla. det är bloggen ett hörn av eden som lottar ut armband i egen design. vackra armbandet knut är precis i min smak.

så nu tar jag söndagkväll och räknar timmarna till mannen är vid min sida igen - så att allt blir precis som det ska vara.

2 kommentarer:

  1. Håller med, skinn är superfint, och så åldras det med värdighet också! Den där väskan var helt fantastisk!

    SvaraRadera
  2. Javisst gör det, ju äldre desto bättre nästan.

    SvaraRadera