london.

tre dagar i london med strålande väder, lite bitande i vinden men sol hela tiden. sightseeing blandat med lite jobb, om man nu kan kalla det arbete att gå på mässa och titta på en massa coola möbler, lampor och annat smått och gott. återkommer till det i ett annat inlägg.
närmast obligatoriska london eye som jag inte åkt vid tidigare besök. men vilken utsikt och för mig som är aningens aningens höjdrädd var det en perfekt hastighet.

london är verkligen fantastiskt med sina vackra byggnader och den här gången fick jag se staden från themsens håll. i en rib-båt i hög hastighet upplevde vi en annorlunda sightseeing och så härligt det var. det gör jag gärna igen. med en snabb-pratande, påläst och humoristisk guide blev den turen en riktig upplevelse.
enda minuset med resan var att den var för kort, på tre dagar hinner man bara börja känna på staden och jag hade gärna stannat längre. men det får bli en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar