söndag och tävling.

tjusigaste armbandet
söndagkväll.
förbereder mig inför ny arbetsvecka. dagen har bestått av lite av varje. vi har åkt runt och tittat på ny bil, det börjar bli dags att ta farväl av den jag kör men det är inte så lätt att välja. fast vi tror oss ha hittat the one idag. nu hänger det mest på att vi ska få en bra deal på vår gamla. fortsättning lär följa. efter bilprovning lite tvätt och städning, god middag och en amarone och några avsnitt med the walkers.

och för att avsluta en skön söndag tänkte jag försöka vinna ett fint armband. det är ulrika med bloggen lilla u som lottar ut ett fint armband - ring. jag tittar in här allt som oftast, både för att se hennes fina smycken men även för bloggen, en mysig blandning av familjeliv och entreprenörsanda. precis som jag gillar det. håll nu tummarna att jag vinner. 

2 kommentarer:

  1. Här har jag inte varit tidigare.
    Mysig och fin blogg, kommer gärna tillbaks!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. mrsjeanette - ja, det ska verkligen bli spännande. Tror säkert vi kommer att springa på varandra, nu ska jag ta en titt på din blogg.
    ett fridfullt hem - vad roligt att du hittade hit, nu får jag en chans att ta en titt på din blogg. Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera