detaljer.

en del av kokbokssamlingen (en liten del bara)

favoritlandet - och snart är jag där igen - längtar

lite burkigt ljud men rackarns så snygg!

oj oj vad en förkylning kan däcka en. har legat pall två dagar nu med värkande hals och rinnande näsa.
men idag mår jag mycket bättre och har roat mig en stund framför datorn med mina foton.

och så är det ju fredag, den känslan slår aldrig fel oavsett förkylning eller ej. i kväll är det mys med familjen och i morgon går jakten på stan efter en snygg lite längre svart kofta och en likadan grå samt nya höstboots. tror jag kommer må ännu lite bättre efter det hehe. tänkte även inhandla en ny pläd till soffan, vet precis vad jag vill ha så det återstår bara att se om den finns i någon affär i malmö.
söndagen ska jag ägna åt att städa ur och tömma min bil, på tisdag hämtas den nya och det ser jag verkligen fram emot.
ja det är planeringen för helgen, sedan brukar det för det mesta aldrig bli som jag planerat men hoppet är det sista som överger en sägs det ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar