kamera.

bild: lyla & blu

här går jag och längtar efter min nya kamera som jag precis fått sms om är på väg. det riktigt värker i kroppen av längtan om man nu kan känna så efter en sak. fullständigt onödigt men alldeles fantastiskt roligt att jag snart ska ha en ny liten skönhet i min hand som förhoppningsvis ska ge mig lite mer än min gamla trotjänare. inte för att tänker göra mig av med den, men det känns som den kan behöva en kompis. vem vet, den kanske blir så glad av sällskapet att den börjar göra som jag vill. fast man kan väl aldrig skylla på kameran när bilderna inte blir som man vill, det är väl snarare fotografen det är fel på eller?
hinner den nya hit till helgen är det jag som ska på fototur på lördag. maken är bortrest, pojkarna ska väl vara med kompisar och då - då är det bara jag och kameran.

3 kommentarer:

  1. Vad kul med ny kamera! Vad blev det för någon??!!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. ett fridfullt hem - ja det är hur kul som helst. jag fortsätter min nikon-bana med en d7000 och är redan mycket nöjd. det blev dessutom ett nytt objektiv också, så nu testar jag och läser lite lite i instruktionsboken. har inte så mycket tålamod utan vill gärna kunna allt direkt vilket såklart blir lite sådär ibland.

    SvaraRadera
  3. Känner igen mig i din beskrivning, har man bestämt sig vill man ha den i sin hand NU :)
    Cool bild!

    SvaraRadera