these are a few of my favourite things.

 

- fårskinn, alltid dessa fårskinn. korthåriga och långhåriga, helst gråa även om jag börjat snegla lite mot de bruna också. kan nog ha hur många som helst. ett långhårigt grått står på önskelistan inför jul.

- berlin. hit åker jag och maken imorgon. flyget från kastrup och 55 minuter senare är vi på weekendmys. äta och dricka gott, shoppa och gå på julmarknader. så himla välbehövligt.

- zebra. jag fortsätter min safari på savannen. zebra är mitt föredragna byte och jag har planer på att klä om en fotpall i zebra-randigt linnetyg.

- sammet. som den materialnörd jag är står sammet högt i kurs. just nu är min fäbless skor i detta vackra material, gärna med lite schyssta broderier. ett par mörkt vinröda inhandlades i new york men när jag fick se dessa boots var det kärlek vid första ögonkastet. så nu hoppas jag på tur i berlin. högst på shoppinglistan står nämligen ett besök på & other stories. dessa till en riktigt snygg svart eller mörkt mörkt blå kostym blir vinterns snyggaste partystass.



 

1 kommentar:

  1. Ja fårskinn och zebra är jag också svag för, fina grejer det :) Hoppas att du haft en fin första advent. Kram Nina

    SvaraRadera