ljus i mörkret.




sitter här och gäspar så att tårarna rinner. ska alldeles strax lägga mig. bara titta in här lite och sen göra ett snabbt bankärende.

funderar på färgers betydelse. hur viktigt jag tycker det är med 'ljust & fräscht', hela året såklart, men speciellt nu när det är så grått ute. idag har det regnat h-e-l-a dagen här och det är mörkt när jag kör till jobbet och när jag kör hem och det känns oändligt långt innan ljuset kommer tillbaka.

så jag piggar upp mig med grönt och vitt. vita hyacinter och ett skott från  Dr. Westerlundh. lite små-detaljer också i grönt och vitt och så våra nya muggar från nyc. älskar dom. alla i familjen har fått sin egen initial utom yngste sonen. w fanns inte så han går numera under nya smeknamnet 'mr. x' *haha*.

nä, nu blir det hopp i säng - good night - don't let the bed bugs bite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar