monday mood.

måndag morgon och dags att sparka igång den här veckan. jag börjar med lite av det som finns i mitt huvud just nu - monday mood helt enkelt. 
lisa hilland har gjort det igen - hennes puff har funnits på min önskelista tillsammans med den vackraste spegeln sedan första gången jag så dom. nu är det den fina vågiga korgen poppy som väcker mitt habegär. snälla tomten får man önska sig redan?


förmodligen sist ut kanske men leoprint triggar mitt modebegär den här hösten. har gått ut lite försiktigt med en sjal och ett par bilhandskar som jag fann i london förra veckan. klänningen här kanske funkar på solsemestern om några veckor - fast nä jag är nog lite för feg.



godaste fröbrödet är en räddning för en brödälskare som mig som just nu går på lchf. variera fröerna för ljust eller mörkt. jag strör lite flingsalt på mitt strax innan det är färdiggräddat. 


vem kan vara utan musik? inte jag i alla fall. petra marklund med senaste händerna mot himlen får sätta känslan för den här veckan.


bilder: från lisa hillands sida, stockholm streetstyle, egen och youtub.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar