impulshandling.


på lunchen idag var jag tvungen att susa in på ett av malmös köpcentra för att fixa min simkod på telefonen (råkade stänga av telefonen igår och upptäckte då att jag inte kan min kod och tydligen inte har den noterad n-å-g-o-n-s-t-a-n-s). passerade ett lagerhaus och sprang in om och kom ut med en del jag inte hade planerat att köpa men som det visade sig att jag verkligen behövde. vilken tur.


tallriken med citat har jag i och för sig letat efter tidigare men jag trodde den hade utgått så den var jag bara tvungen att köpa nu när jag upptäckte att den fortfarande fanns kvar, grytlapparna är efterlängtade, dessa är både tjocka och praktiska. vackra runda träbrickan blir nog bra att servera fredagens drinkar på när grannarna kommer på besök. sugrör tror jag inte de vill ha i sina drinkar men de kan nog passa en annan gång.

ett grytunderlägg av träkulor och läderband har jag länge tänkt göra själv. nu slapp jag det.
och korken i ja kork - hur fin är inte den. och den kom dessutom i par.
så - ett impulsköp som visade sig bli väldigt bra.


2 kommentarer:

  1. Underbart!
    Jag hittade hit via blogglistan på Kråks stuga. Alltid roligt med nya trevliga bloggar! Gillar verkligen vad jag ser här!

    Ha en trevlig norgetripp!
    http://husprojektet.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  2. Anna - kul att du hittade hit! Säger detsamma - alltid kul med nya bloggar.

    SvaraRadera