att byta miljö en smula.



jag drar till oslo idag vilket ska bli otroligt kul eftersom jag aldrig varit i norge någonsin och det har liksom fattats mig.
men mest av allt ser jag fram emot att spendera några timmar med min älskade mamma. min mamma som alltid finns där för mig. i vått och torrt, i roligt och tråkigt. min mamma som jag kan prata om allt med och som är den mest fantastiska mamman som alltid är på gång och med, som älskar mode och konst och kultur och musik och böcker och mat och resor och upplevelser och som framförallt älskar mig och min man och våra söner mer än livet själv. och det är en sån fantastisk känsla att ha någon i sitt liv som älskar så villkorslöst och passionerat.
så jag kommer att ha det så bra. har sett rankingen av oslo som världens dyraste huvudstad så jag antar att shoppingen kanske inte kommer att hända men jag tänker låta mig inspireras och attraheras fullt ut. och kameran hänger med så kanske blir det en och annan oslo-bild så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar