monday mood.

lite av vad jag tänker på denna måndag. håll till godo.


med hösten kommer suget att gå på bio och den här filmen ser jag fram emot. av regissören till när harry mötte sally och the bucket list tycker jag det verkar lovande även om kritikerna (i usa) säger annat. den tredje oktober är det dags för and so it goes [säg aldrig aldrig] med diane keaton och michael douglas. trailern hittar du här.
en och annan höstfest hoppas jag såklart bli bjuden på och den här kjolen skulle sitta som en smäck i min garderob. lite vardagligt med tjockstrumpor och polo. till fest med tunnstrumpor och sidenblus. tror den får bli mitt nästa köp om den är lika fin i verkligheten som på bild.


två gånger (!!) lyckades jag gå förbi åhléns city i stockholm när jag och maken var på besök där för någon vecka sedan. två gånger. utan att komma ihåg att gå in och titta på jubileums-kollektionen. bara för att vi hyllade principen att vi inte skulle besöka butiker vi har hemma. joråsåatte. åhléns city har vi ju i malmö också men inte precis stockholms-butiken och följaktligen inga jubileumsprodukter. så det blev inget läderfat från palmgrens. får beställa online istället. 



anmälde mig till en grundkurs i yoga häromdagen. så nu ska jag ett antal söndagar framöver försöka få denna stela kropp att anta diverse olika ställningar. har inte provat yoga tidigare, däremot både body balance och qi gong men det var ett tag sedan. blir spännande. jag hoppas hitta ett sätt att koppla av fullt ut och att bli smidigare. såklart missar jag första gången på grund av jobbresa.

och ja, första arbetsdagen efter semestern idag. lite segt är det allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar