en annorlunda helg.


den här helgen har jag känt mig lite halv. maken har nämligen varit bortrest sedan i fredags eftermiddag och kommer förvisso hem i kväll men jo det har känts som något fattats mig.
samtidigt har jag njutit fullt ut av att välja den mest romantiska chicflic-filmen på netflix utan någon som stönar och undrar 'ska vi verkligen se den?'.
njutit av att stöka till i köket medan jag lagat mat och sedan inte städa d i r e k t efteråt.
njutit av att istället för att själv gå ut i trädgården och klippa gräset har jag skickat ut pojkarna. hehe.
dessutom har jag lockat mina söner med god mat och hyr-film från itunes mot en stunds kvalitetstid med mamman. och det lyckades. nästan två filmer med båda sönerna i soffan. de ni. det kallar jag en lyckad helg. trots avsaknad av make.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar