det är mycket nu. bara för att jag längtar så galet mycket efter semester.



nu vill jag ha semester. precis. nu. men det är två dagar kvar. två dagar som är fyllda av galet mycket jobb. sån't där som absolut måste göras innan jag ska vara ledig. för annars blir det ingen ledighet. typ. så här är det alltid. och ändå tycks jag glömma och bli lika lika förvånad varje gång.
nåja. två dagar är ingenting. piece of cake. faktiskt. slut på gnället. 


byter ämne nu. 
i paketet jag hämtade ut häromdagen låg bland annat den här fina marmormuggen och fatet. tillhör hm:s höstnyheter men fanns att köpa redan nu. jag har förklarat min fäbless för hm homes sortiment här tidigare. framförallt deras basic-varor men de är även duktiga på sådana här roliga småsaker. 


enda nackdelen egentligen är väl att det tar ganska lång tid med deras leveranser om man jämför med andra webshopar. jag hinner nästa glömma vad jag beställt innan paketet kommer. jaja dagens i-landsproblem eller hur?

4 kommentarer:

  1. Ja, jag håller med om att det ser så fint ut hos dig.
    Den fina muggen var redan slut i webbshoppen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Men åh var den redan slut, du får helt enkelt ta en tur till Köpenhamn och se om den finns kvar där eller hur?

      Radera