de vackraste bokstäver jag sett.


har ni sett detta? bokstäver, ja faktiskt hela alfabetet samt siffror, gjorda i blommor och blad. jag är alldeles förälskad och hade jag varit bättre på photoshop hade jag direkt ändrat min header och använt detta bedårande alfabete. blir till att fråga en av sönerna om de vill hjälpa till.


den talangfulla själ som gjort detta heter alice mourou och här kan du se hur hon har gjort och varför.
vissa människor är bara så begåvade och kreativa att jag blir alldeles mållös.


bilder: från den här sidan

5 kommentarer:

  1. Jösses så kreativt! Och vackert! Och kanske lite tålamodsprövande...
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gud ja, när jag såg den där lilla pincetten / tången hon använder känns det som en stor no-no. Men VACKERT är det ;-)

      Radera
  2. Men alltså, wow! Vilket arbete och så oerhört vackert! Och pyttigt :-o Måste in och kolla mera. Tack för att du delade med dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen wow! Vilket tålamod hon måste ha.

      Radera
  3. WOW! Så vackert!

    KRAM och trevlig helg

    Lotta

    SvaraRadera