sunny sunday.


jag tog några dagar ledigt i slutet av veckan och har hunnit färdigställa garderoberna maken och jag påbörjade förra helgen. så himla skönt att det är klart nu. har även hunnit med att rensa mitt skrivbord på gamla papper, kvitton och annan allsköns bråte som hamnar där istället för på rätt ställe direkt. konstigt det där - jag verkar helt oförmögen att lägga saker på dess rätta plats meddetsamma utan samlar alltid en hög som jag sedan måste gå igenom. dubbelt arbete på något sätt. nåväl, nu är det gjort för den här gången. ordning och reda när det är som bäst!

nu njuter vi av solen som strömmar in genom fönstret denna härliga söndag. fast det blåste rejält på  promenaden i förmiddags kickar vårkänslorna in ordentligt och visst är det nästan som härligast nu när allt är framför oss?

4 kommentarer:

  1. Vad skönt att få så mycket gjort. Och vilken vacker bild! Hoppas du får en fin vecka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ibland behövs det några dagar lediga från den ena jobbet för att ta hand om det andra jobbet :-)

      Radera
  2. Hur härligt var det inte att se det här, dina vackra bilder och läsa om era dagar? Vad skönt att få fixa undan.

    Underbart med sol också

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jamen visst är det en härlig tid nu, det är alltid så här års jag blir sugen på att rensa och ordna. Och solen gör sitt till så är det ju. Kram Victoria

    SvaraRadera