helg-bestyr.


jag och maken städar och rensar garderober. alltid lika välbehövligt och den här gången är det stor omorganisation på gång. för att uppväga det tråkiga sorteringsarbetet passar vi på att uppdatera oss på lite program vi missat under veckan.
~ jills veranda ~ så himla bra. jill är bra, hennes gäster är bra och musiken är bra. fyra av sex avsnitt klara och jag hänger gärna på verandan även de återstående två.



och så äntligen. äntligen är det dags igen för frank underwood och washingtons maktspel. älskar de smarta dialogerna och karaktärerna, älskar att det känns vansinnigt realistiskt samtidigt som jag hela tiden hoppas att det inte går till så här. får ju säga att avsnitt ett säsong två öppnade för en hel del intriger. en extra hyllning till netflix som lyckas göra välgjorda, intelligenta serier och som dessutom släpper hela säsongen på en och samma gång. heja er.

så jag tar väl en låda och ett avsnitt till.

1 kommentar:

  1. Jaaa! Hurra! Nu gick det mycket lättare :) Tack för att du fixade till kommentarsfunktionen.

    HoC hann jag med två avsnitt av i helgen och vill bara se mer men, dels kanske man ska suga lite på karamellen, dels har jag så mycket att titta ikapp ... bland annat Jills veranda. Såg första avsnittet igår med Titiyo - fantastiskt härligt. Ser fram emot resten. Stor kram till dig.

    SvaraRadera