reflektioner.


ja här sitter jag. i min lilla arbetsvrå med ett glas vin. trettondagsafton och allt. jag ägnar mig åt fin-surfning på diverse bloggar samt reflektioner över året som gått och det som precis startat. tror många med mig gör precis detsamma dessa dagar. funderar på vad som skall komma och eventuellt försöker planera lite. kanske går det, kanske inte men jag tror det är nyttigt att ta sig en stund för lite tankar ibland. det bästa är nog egentligen bara låta dem flyta på utan så mycket mål eller mening.

min ledighet lider mot sitt slut. på onsdag är det dags att jobba igen. det blir nog bra även om jag just nu inte förstår hur jag ska lyckas komma upp på morgonen. men vilken skön ledighet vi har haft. och än är det ju mer än ett dygn kvar. härligt. så jag tar väl ett glas vin till och kryper ner i tv-soffan hos maken för en film. vi ses :-)

2 kommentarer: