check på listan.


kommer ni ihåg min lista? en av sakerna på den var ju en svart väska i lagom storlek. har letat lite överallt sedan dess. i köpenhamn och i london bland annat men det har alltid varit något som inte riktigt stämt. priset, storleken, materialet osv. så jag blev ganska häpen när jag fann 'min' väska på hm. i deras premium quality kollektion fanns den. snyggt läder, bred axelrem, två bra fack med blixtlås och precis lagom stor för det där jag måste ha med mig men utan att vara för stor. jag är som ni förstår mycket nöjd.
slog dessutom till på ett par sneakers i läder, tänker mig att detta blir höstens promenadsko. plus även för dessa.
tycker att hm har lyckats väldigt bra med sina senaste premium quality-artiklar. snygga enkla snitt och kvaliteterna är precis right up my alley - läder, siden, kashmir, bomull - riktiga material helt enkelt. vet att jag tjatar men jo jag tycker det är viktigt. alla har vi våra svagheter eller hur och detta råkar vara min *haha*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar