varmt.


tänk att vädergudarna lyssnade extra noga till mina böner förra veckan för en mer fantastisk vecka vädermässigt tror jag knappt jag har upplevt här hemma. och jag har njutit av varenda stund, nåja beklagat mig lite också över "att nu kan det knappast bli varmare för då svimmar jag", men ändå njutit av varma dagar och ljumma kvällar. mannen jobbar denna veckan ut så han har mest fått njuta på kvällarna men det har gått bra det också. jag älskar när det går att sitta ute varje kväll och tänk det har nästan inte blåst heller, vilket ju är otroligt i min del av landet, här är det snålblåst mest hela året runt i vanliga fall.
min to-do-lista (alltid dessa listor, när ska det sluta??) har faktiskt inte fått en enda avbokning för inte ens jag kan engagera mig i att rensa garderober och källare när solstolen lockar. så det får vara så, tids nog blir det en sval dag och då kanske jag tar mig an listan.
ikväll kommer grannarna över på en drink så nu ska jag ta mig ut i solen och gå och handla lite tilltugg och äpplejuice till kvällens drink och då duger endast Tropicanas Cloudy Apple - mmmmm så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar