uppehåll.

upp på önskelistan: stardust silver camera strap.......

......eller kanske washed ashore? svårt val när båda är lika vackra.
ja här blev det ett litet blogg-upphåll. började jobba igen efter en veckas semester och trodde kanske att jag skulle komma tillbaka till en lite lugnare mer avslappnad arbetsplats, men inte så. fast denna veckan verkar det som att takten har avtagit lite. kanske kanske jag hinner med mina to-do-listor och högar innan det är dags för nästa ledighet.
även om jag inte bloggat har jag varit aktiv på nätet ändå, såklart. är lite shoppingsugen så igår klickade jag hem en hay industrial clamp lamp - som om jag behövde ännu en lampa, men den är ju så fin och verkar så flexibel och lättanvänd och var ju så billig så att ja, den är på väg hem till mig.
en ny rem till min kamera är inget jag direkt tänkt på, men när jag ser dessa skönheter inser jag genast mitt stora behov av att byta ut min praktiska men ganska fula nikon-rem. nä det är bättre att begrava sig i arbete igen, det är iallafall mer plånboksvänligt.

bild: bloom theory straps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar