måndag idag.


och vad passar väl bättre än att avsluta kvällen med lite manikyr? skönhetsprodukter är inte min starka sida men oavsett om jag har färg eller inte på mina naglar kör jag nästan uteslutande med chanels lack. snygga färger, hållbara och inte att förglömma lyxigt snygga förpackningar (jodå så lättlurad är jag att jag faller stenhårt för förpackningen). senaste inköpet är no 647 - lilis, verkligen finaste sommarfärgen.
nya handkrämen köptes i japan, även här kan jag säga att det var utseendet jag gick på men det är jag glad för. dryg kräm med världens godaste doft; rosmarin, mandarin och ceder - mmmmm luktar fantastiskt. kommer nog att prova fler av aesops produkter snart.

idag blir det sen middag eftersom både maken och jag jobbat till långt in på kvällen och förmodligen blir det likadant hela veckan. så efter min stekta korv med ägg (nä inte så sexigt direkt) dunsar jag ner i soffan med nagellack och en stor hög nya magasin. det blir fint så.

1 kommentar:

  1. Tack rara för värmande ord <3


    Stekta ägg och korv låter perfekt. Comfort food. Och lite magasin i soffan. Så får det blir!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera