men hallå.





vet inte om det bara är i skåne det kan snöa vertikalt? iallafall har det gjort det hela dagen idag och tidig förmiddag försökte jag glädja mig åt att snön inte la sig men nu när jag precis tittade ut genom fönstret inser jag att landskapet är vitt. vitt som i snö, vitt som i kallt och vitt som i att jag vill inte ha mer nu.

men inte mycket att göra åt hur det ser ut utomhus, desto mer att göra åt hur det ser ut inomhus - positivt tänkande eller hur?
några bilder från det omtalade tv-rummet, inser att jag måste fota mer med stativ, får massor av suddiga bilder för att ljuset är svagt, och dessutom ta mig mer tid. inte bara trycka av några bilder och tro att det ska bli bra. men, anyway, här är en liten försmak av hur det ser ut. vi är nöjda, nu saknas mest lite tavlor på väggarna och på ett par ställen ska kablarna fästas upp. tv:n tog jag ingen bild på men jag antar att ni sett en tv förut, inte så upphetsande direkt så jag försöker förtränga den där stora rektangulära saken på väggen.
på motsatt sida från de vita skåpet står ett svart skåp med glasdörrar, det glömde jag i hastigheten. som jag säger, det går aniingens snabbt när jag plåtar. ska ta fram stativet till helgen och fota även det skåpet.  så detta lär inte bli det sista ni ser av möbleringen här.
men nu - godnatt världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar